فرماندار خداآفرین با اشاره به دورهمی‌های شب یلدا گفت: برای جلوگیری از تبدیل وضعیت زرد شهرستان به نارنجی باید از دورهمی‌ها و مراسم جمعی خودداری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امیری راد فرماندار خداآفرین در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا با موضوع بررسی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان تعداد مبتلایان ۲۵۸نفر و تعداد فوتی‌ها ۱۴ نفر بوده است گفت: از این آمار ۲۰۰ نفر دریک ماه اخیر به این ویروس مبتلا شده اند.

او  عدم رعایت ضوابط بهداشتی، سردی هوا، کوچ عشایر و مراسم عروسی را از علل اصلی ابتلا و انتشار کرونا در خداآفرین عنوان کرد.

فرماندار خداآفرین  با تاکید بر شناسایی و بیماریابی و مراقبت از بیماران کرونایی افزود: محله محور بودن ویژگی شاخص طرح شهید سلیمانی است که در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا آغاز شده است.

او گفت: در راستای اجرای این طرح در شهرستان ۶ پایگاه سلامت، ۹ گروه مراقبتی به منظور حمایت از خانواده‌های مبتلایان و نیازمندان و ۶ گروه نظارتی برای نظارت بر اماکن عمومی، صنوف و نانوایی‌ها تشکیل شده است و بخشداران، شهرداران و دهیاران ملزم به همکاری در اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.